#Promocja

KONSUMENT ONLINE

Obecnie uwagę potencjalnych nabywców przyciągają przede wszystkim niesztampowe narzędzia promocji oraz zaskakujące rozwiązania reklamowe.Konsumenci w większym stopniu cieszą się życiem korzystając z cyfrowych udogodnień.

Czytaj więcej...

Ogromny potencjał blogosfery kulinarnej

W metrze, autobusie, w domu i po lekcjach. Aż jedna czwarta internautów czyta regularnie blogi. Przede wszystkim hobbystyczne, czyli również kulinarne. To blisko 5,8 mln osób, do których za pośrednictwem internetu skutecznie mogą docierać firmy.

Czytaj więcej...

Produkty BIO w Polsce – oferta dla nowoczesnych klientów o wysokiej sile nabywczej?

Wymagania generacji Y oraz Z, czyli osób, które obecnie są w wieku 15–35 lat, będą oczekiwaniami najliczniejszej grupy wiekowej w 2025 roku. Wychowane na portalach społecznościowych, pokolenia te nie mieszczą się w zakresie dotychczasowych norm, poszukują wewnętrznego szczęścia oraz prostoty, których nie zaspokaja jedynie spożywanie dobrej jakości bioproduktów w klasycznym rozumieniu tego pojęcia.

Czytaj więcej...

Rekordowy rok na światowym rynku pszenicy

Na świecie pod względem zbiorów pszenicy sezon 2016/2017 będzie najlepszy od lat. Największy wzrost produkcji odnotowano w Federacji Rosyjskiej, a najbardziej znaczący spadek – w Unii Europejskiej. Jak wpłynie to na światowy eksport tego zboża – odpowiadamy w artykule otwierającym cykl informacji rynkowych.

Czytaj więcej...

Doceniamy swoje

Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty wyprodukowane z krajowych surowców. Trend ten przybiera na sile. Nic więc dziwnego, że zagraniczne firmy wykorzystują atut rodzimego pochodzenia w reklamach swoich produktów.

Czytaj więcej...

Większa produkcja drobiu w całej Unii

Ostatnie lata to okres dynamicznego rozwoju produkcji drobiu w Polsce. Dynamika wzrostu produkcji była najwyższa w Unii Europejskiej, dzięki czemu Polska w 2014 r. stała się największym producentem drobiu w UE i na pozycji lidera pozostaje do dziś.

Czytaj więcej...

Wyzwania dla eksportu polskiej żywności w 2017 roku

W ciągu dziewięciu miesięcy 2016 r. za granicę trafiły polskie produkty rolno - spożywcze o wartości 17,6 mln euro wobec 17,7 mln euro w roku poprzednim. Eksperci Banku Zachodniego WBK szacują jednak, że w czwartym kwartale eksport nieco przyspieszył i w całym roku będzie nieznacznie wyższy w porównaniu z rokiem 2015. Przedstawiciele banku przewidują dynamikę wzrostu na poziomie ok. 1-2%.

Czytaj więcej...