#Promocja krajowa

Polska gęś hitem

W Polsce hodowla drobiu, a zwłaszcza kur, kaczek i gęsi, była zjawiskiem powszechnym. Taki zawsze był krajobraz polskiej wsi. Nawet w najbiedniejszych gospodarstwach trzymano choćby kilka sztuk.

Czytaj więcej...

GDZIE POLSKA SMAKUJE – pierwsze podsumowanie

Polacy coraz częściej szukają zdrowych produktów spożywczych. Wynika to z faktu, że chcemy żyć zdrowo, dbamy o formę i kondycję. Uprawiamy sport, chodzimy do siłowni, biegamy, a dieta obfitująca w produkty spożywcze wysokiej jakości jest świadomym wyborem coraz większej części konsumentów. Dlatego odchodzą oni od kupowania żywności z produkcji wielkoprzemysłowej, a zamiast do supermarketów coraz częściej zaglądają na lokalne bazarki czy do sklepów z produktami regionalnymi i ekologicznymi.

Czytaj więcej...

Jaka reklama trafia do konsumentów?

Reklama silnie bazująca na przekazie emocjonalnym i angażującej kreacji przynosi wzrost sprzedaży. Jednak tylko co siódma zapewnia na tyle skuteczny przekaz emocjonalny, by odbiorcy szybko go przyswoili. Co zrobić, by reklama przynosiła oczekiwany wzrost sprzedaży? Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę?

Czytaj więcej...