#Promocja

Polska gęś hitem

W Polsce hodowla drobiu, a zwłaszcza kur, kaczek i gęsi, była zjawiskiem powszechnym. Taki zawsze był krajobraz polskiej wsi. Nawet w najbiedniejszych gospodarstwach trzymano choćby kilka sztuk.

Czytaj więcej...

GDZIE POLSKA SMAKUJE – pierwsze podsumowanie

Polacy coraz częściej szukają zdrowych produktów spożywczych. Wynika to z faktu, że chcemy żyć zdrowo, dbamy o formę i kondycję. Uprawiamy sport, chodzimy do siłowni, biegamy, a dieta obfitująca w produkty spożywcze wysokiej jakości jest świadomym wyborem coraz większej części konsumentów. Dlatego odchodzą oni od kupowania żywności z produkcji wielkoprzemysłowej, a zamiast do supermarketów coraz częściej zaglądają na lokalne bazarki czy do sklepów z produktami regionalnymi i ekologicznymi.

Czytaj więcej...

Polska rodzina kupuje 146 kg warzyw rocznie

To niespełna 3 kg tygodniowo. Najwięcej zjadamy ziemniaków, pomidorów i marchwi. Daleko nam do średniej europejskiej, która wynosi ok. 250 kg rocznie na mieszkańca. Prowadzone przez branżę działania promocyjne mają na celu wzrost konsumpcji rodzimych warzyw.

Czytaj więcej...

Jaka reklama trafia do konsumentów?

Reklama silnie bazująca na przekazie emocjonalnym i angażującej kreacji przynosi wzrost sprzedaży. Jednak tylko co siódma zapewnia na tyle skuteczny przekaz emocjonalny, by odbiorcy szybko go przyswoili. Co zrobić, by reklama przynosiła oczekiwany wzrost sprzedaży? Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę?

Czytaj więcej...

Po każdej kampanii najważniejsze jest podsumowanie

Integralną częścią każdego projektu marketingowego, każdej kampanii promocyjnej jest podsumowanie działań, wyciągnięcie wniosków oraz zaproponowanie dalszych kroków. Daje to z jednej strony obraz osiągniętych efektów, z drugiej – solidną bazę do planowania kolejnych wydarzeń. Dlatego tematem felietonu rezultaty kampanii wielkanocnej pod hasłem „Polska smakuje każdego dnia” zrealizowanej przez dziewięć Funduszy Promocji.

Czytaj więcej...

Internauci wybierają spoty wideo

Polscy użytkownicy spędzają na oglądaniu wideo w sieci już 40 minut dziennie. Tendencja ta ma charakter wzrostowy. Wideo w internecie jest skuteczniejsze i angażujące, a przede wszystkim bardziej akceptowalne od innych form reklamowych online.

Czytaj więcej...