#Promocja
Polska gęś hitem
W Polsce hodowla drobiu, a zwłaszcza kur, kaczek i gęsi, była zjawiskiem powszechnym. Taki zawsze był krajobraz polskiej wsi. Nawet w najbiedniejszych gospodarstwach trzymano choćby kilka sztuk.
KILKA MILIONÓW OBEJRZEŃ „EKIPY CHRUMASA”
We wcześniejszych publikacjach przybliżyliśmy Państwu kulisy powstania „Ekipy Chrumasa”, kampanii promującej program „Owoce i warzywa w szkole”. Opowiedzieliśmy o założeniach i celach, które przyjęliśmy do zrealizowania. Dziś czas na podsumowanie i odpowiedzenie sobie na pytanie, czy kampania była skuteczna, a jeśli tak, to dlaczego.
GDZIE POLSKA SMAKUJE – pierwsze podsumowanie
Polacy coraz częściej szukają zdrowych produktów spożywczych. Wynika to z faktu, że chcemy żyć zdrowo, dbamy o formę i kondycję. Uprawiamy sport, chodzimy do siłowni, biegamy, a dieta obfitująca w produkty spożywcze wysokiej jakości jest świadomym wyborem coraz większej części konsumentów. Dlatego odchodzą oni od kupowania żywności z produkcji wielkoprzemysłowej, a zamiast do supermarketów coraz częściej zaglądają na lokalne bazarki czy do sklepów z produktami regionalnymi i ekologicznymi.
Zakupy przyszłości - Strefa Inspiracji KOWR POLAGRA FOOD 2017
Jak smakować będzie sprzedaż produktów spożywczych w przyszłości? Jaka jest wizja sprzedaży, która realizowana będzie za 10-20 lat?
Kosmos w rolnictwie - Strefa Inspiracji KOWR POLAGRA FOOD 2017
Kosmos napędza postęp techniczny. Okazuje się, ze liczba ludzi na ziemi gwałtowanie rośnie, w ciągu stu lat zwiększyła się aż czterokrotnie. Powstaje pytanie – jak tych ludzi wyżywić?
Opakowania przyszłości - Strefa Inspiracji KOWR POLAGRA FOOD 2017
Jakie będą opakowania przyszłości, czy będą w ogóle potrzebne, a może kupując bułkę zjemy ją wraz z torebką?
Rolnictwo w kosmosie i na innych planetach - Strefa Inspiracji KOWR POLAGRA FOOD 2017
Czy jest szansa na to byśmy mogli na innych globach uprawiać ziemię? A ile jest warunków jakie musi spełniać glob żeby na nim mogło przetrwać życie? ...
Kosmos w rolnictwie, czyli Strefa Inspiracji na Polagra Food 2017
Polska rodzina kupuje 146 kg warzyw rocznie
Jaka reklama trafia do konsumentów?
Reklama silnie bazująca na przekazie emocjonalnym i angażującej kreacji przynosi wzrost sprzedaży. Jednak tylko co siódma zapewnia na tyle skuteczny przekaz emocjonalny, by odbiorcy szybko go przyswoili. Co zrobić, by reklama przynosiła oczekiwany wzrost sprzedaży? Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę?
Po każdej kampanii najważniejsze jest podsumowanie
Integralną częścią każdego projektu marketingowego, każdej kampanii promocyjnej jest podsumowanie działań, wyciągnięcie wniosków oraz zaproponowanie dalszych kroków. Daje to z jednej strony obraz osiągniętych efektów, z drugiej – solidną bazę do planowania kolejnych wydarzeń. Dlatego tematem felietonu rezultaty kampanii wielkanocnej pod hasłem „Polska smakuje każdego dnia” zrealizowanej przez dziewięć Funduszy Promocji.
Internauci wybierają spoty wideo
Polscy użytkownicy spędzają na oglądaniu wideo w sieci już 40 minut dziennie. Tendencja ta ma charakter wzrostowy. Wideo w internecie jest skuteczniejsze i angażujące, a przede wszystkim bardziej akceptowalne od innych form reklamowych online.
Strona 2 z 7