#Promocja
MYŚLISZ O INWESTYCJACH? SZUKAJ NIERUCHOMOŚCI Z OFERTY KOWR
Do najważniejszych zadań Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa należy gospodarowanie nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa. KOWR ma również największą w Europie Środkowo-Wschodniej ofertę nieruchomości inwestycyjnych przeznaczonych na inne cele niż rolne, zgodnie z zapisami w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego miast i gmin. Znajdują się w niej tereny inwestycyjne bardzo atrakcyjne z punktu widzenia rozwoju biznesu.
Pamiętnik Chrumasa: kampania promująca „Program dla szkół”
Działania promocyjne polegają na prowadzeniu kampanii informacyjnej skierowanej do dzieci uczestniczących w „Programie dla szkół”, ich rodziców oraz ogółu społeczeństwa. Celem tych działań jest zwiększenie rozpoznawalności Programu, a także kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych.
GDZIE MOŻNA KUPIĆ PRODUKTY REGIONALNE?
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa promuje produkty rolne i żywnościowe, metody ich produkcji, a także systemy jakości produktów rolno-spożywczych. To jedno z ustawowych zadań instytucji. W praktyce oznacza to, że poprzez prowadzone działania chcemy zachęcać konsumentów, aby kupowali i spożywali polskie produkty rolne i rolno-spożywcze, a także pomagać producentom docierać do nowych klientów.
Jak opowiedzieć o wartościach ziemniaków?
Czy są takie produkty, które kupujemy jako produkty? Czy jest to możliwe w dzisiejszych czasach, kiedy nawet woda jest produkowana pod określoną marką? Szukamy pomysłów na promocję produktów trudnych do obrandowania.
Era influencera, czyli skąd się wzięli blogerzy w „Pamiętniku Chrumasa”
Wraz ze wzrostem znaczenia sieci i portali społecznościowych, a tym samym przeniesienia działań reklamowych do internetu, wzrasta znaczenie influencerów. Tak nazywa się osoby, które – z różnych powodów – stały się rozpoznawalne w sieci i wyrobiły sobie pewną markę. W artykule pokazujemy, w jaki sposób dzięki influencerom promujemy unijny „Program dla szkół”.
Podróż w poszukiwaniu dobrego smaku
Cudze chwalicie, swego nie znacie. W zasięgu ręki mamy prawdziwe bogactwo oryginalnych potraw i znakomitych tradycyjnych wyrobów, które doceniają światowi znawcy tematu. Dla trendsetterów Polska to idealne miejsce do odkrywania nowych smaków.
Lubimy czyste etykiety
Trend clean label staje się w Polsce coraz popularniejszy. Koncepcja „czystej etykiety” jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na wysoką jakość produktów spożywczych i informacje na temat ich składu oraz wartości odżywczych. Naturalność i prostota, czyli – im mniej zbędnych dodatków, tym lepiej – stały się kluczowe dla znacznej części Polaków.
Działania towarzyszące realizowane w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa – nowe możliwości
Jak wygląda realizacja działań towarzyszących POPŻ w praktyce? W jaki sposób można je zorganizować, aby były ciekawe i atrakcyjne dla osób korzystających z pomocy żywnościowej w ramach POPŻ ?
Locavore – produkty bliskie podniebieniu
W Strefie Inspiracji zachęcamy producentów: sprzedawaj lokalnie! Coraz popularniejsze wśród konsumentów świadome wybieranie żywności z regionu to dla niewielkich wytwórców ogromna szansa. Nabywcy chętnie kupują takie produkty, ponieważ są przyjazne środowisku, nie potrzebują wielu opakowań, przetwarzania czy chłodzenia.
Promuj skutecznie, czyli jak wyróżnić swój produkt
Millenialsi, czyli rewolucja w kupowaniu
W ciągu ostatnich 10 lat rynek konsumencki oraz świadomość klientów i ich nawyki zakupowe się zmieniły. Jaki kierunek działań przyjąć, jakie działania podejmować, na czym się skupić, by dziś dotrzeć do klientów i skutecznie sprzedawać?
Targowiska i jarmarki chętnie odwiedzane przez mieszkańców
My, Polacy, bardzo chętnie odwiedzamy targowiska, bazary i jarmarki. Dla lokalnych producentów to dobra możliwość sprzedaży własnych wyrobów niedaleko od domu. Warto przed świętami zaprezentować swoją ofertę na jednym z licznie uruchamianych jarmarków bożonarodzeniowych.