#Promocja

MYŚLISZ O INWESTYCJACH? SZUKAJ NIERUCHOMOŚCI Z OFERTY KOWR

Do najważniejszych zadań Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa należy gospodarowanie nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa. KOWR ma również największą w Europie Środkowo-Wschodniej ofertę nieruchomości inwestycyjnych przeznaczonych na inne cele niż rolne, zgodnie z zapisami w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego miast i gmin. Znajdują się w niej tereny inwestycyjne bardzo atrakcyjne z punktu widzenia rozwoju biznesu.

Czytaj więcej...

Pamiętnik Chrumasa: kampania promująca „Program dla szkół”

Działania promocyjne polegają na prowadzeniu kampanii informacyjnej skierowanej do dzieci uczestniczących w „Programie dla szkół”, ich rodziców oraz ogółu społeczeństwa. Celem tych działań jest zwiększenie rozpoznawalności Programu, a także kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych.

Czytaj więcej...

GDZIE MOŻNA KUPIĆ PRODUKTY REGIONALNE?

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa promuje produkty rolne i żywnościowe, metody ich produkcji, a także systemy jakości produktów rolno-spożywczych. To jedno z ustawowych zadań instytucji. W praktyce oznacza to, że poprzez prowadzone działania chcemy zachęcać konsumentów, aby kupowali i spożywali polskie produkty rolne i rolno-spożywcze, a także pomagać  producentom docierać do nowych klientów.

Czytaj więcej...

Era influencera, czyli skąd się wzięli blogerzy w „Pamiętniku Chrumasa”

Wraz ze wzrostem znaczenia sieci i portali społecznościowych, a tym samym przeniesienia działań reklamowych do internetu, wzrasta znaczenie influencerów. Tak nazywa się osoby, które – z różnych powodów – stały się rozpoznawalne w sieci i wyrobiły sobie pewną markę. W artykule pokazujemy, w jaki sposób dzięki influencerom promujemy unijny „Program dla szkół”.

Czytaj więcej...

Podróż w poszukiwaniu dobrego smaku

Cudze chwalicie, swego nie znacie. W zasięgu ręki mamy prawdziwe bogactwo oryginalnych potraw i znakomitych tradycyjnych wyrobów, które doceniają światowi znawcy tematu. Dla trendsetterów Polska to idealne miejsce do odkrywania nowych smaków.

Czytaj więcej...

Lubimy czyste etykiety

Trend clean label staje się w Polsce coraz popularniejszy. Koncepcja „czystej etykiety” jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na wysoką jakość produktów spożywczych i informacje na temat ich składu oraz wartości odżywczych. Naturalność i prostota, czyli – im mniej zbędnych dodatków, tym lepiej – stały się kluczowe dla znacznej części Polaków.

Czytaj więcej...

Locavore – produkty bliskie podniebieniu

W Strefie Inspiracji zachęcamy producentów: sprzedawaj lokalnie! Coraz popularniejsze wśród konsumentów świadome wybieranie żywności z regionu to dla niewielkich wytwórców ogromna szansa. Nabywcy chętnie kupują takie produkty, ponieważ są przyjazne środowisku, nie potrzebują wielu opakowań, przetwarzania czy chłodzenia.

Czytaj więcej...

Millenialsi, czyli rewolucja w kupowaniu

W ciągu ostatnich 10 lat rynek konsumencki oraz świadomość klientów i ich nawyki zakupowe się zmieniły. Jaki kierunek działań przyjąć, jakie działania podejmować, na czym się skupić, by dziś dotrzeć do klientów i skutecznie sprzedawać?

Czytaj więcej...