#Promocja krajowa

Polska gęś hitem

W Polsce hodowla drobiu, a zwłaszcza kur, kaczek i gęsi, była zjawiskiem powszechnym. Taki zawsze był krajobraz polskiej wsi. Nawet w najbiedniejszych gospodarstwach trzymano choćby kilka sztuk.

GDZIE POLSKA SMAKUJE – pierwsze podsumowanie

Polacy coraz częściej szukają zdrowych produktów spożywczych. Wynika to z faktu, że chcemy żyć zdrowo, dbamy o formę i kondycję. Uprawiamy sport, chodzimy do siłowni, biegamy, a dieta obfitująca w produkty spożywcze wysokiej jakości jest świadomym wyborem coraz większej części konsumentów. Dlatego odchodzą oni od kupowania żywności z produkcji wielkoprzemysłowej, a zamiast do supermarketów coraz częściej zaglądają na lokalne bazarki czy do sklepów z produktami regionalnymi i ekologicznymi.

Polska rodzina kupuje 146 kg warzyw rocznie

To niespełna 3 kg tygodniowo. Najwięcej zjadamy ziemniaków, pomidorów i marchwi. Daleko nam do średniej europejskiej, która wynosi ok. 250 kg rocznie na mieszkańca. Prowadzone przez branżę działania promocyjne mają na celu wzrost konsumpcji rodzimych warzyw.

Jaka reklama trafia do konsumentów?

Reklama silnie bazująca na przekazie emocjonalnym i angażującej kreacji przynosi wzrost sprzedaży. Jednak tylko co siódma zapewnia na tyle skuteczny przekaz emocjonalny, by odbiorcy szybko go przyswoili. Co zrobić, by reklama przynosiła oczekiwany wzrost sprzedaży? Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę?

Po każdej kampanii najważniejsze jest podsumowanie

Integralną częścią każdego projektu marketingowego, każdej kampanii promocyjnej jest podsumowanie działań, wyciągnięcie wniosków oraz zaproponowanie dalszych kroków. Daje to z jednej strony obraz osiągniętych efektów, z drugiej – solidną bazę do planowania kolejnych wydarzeń. Dlatego tematem felietonu rezultaty kampanii wielkanocnej pod hasłem „Polska smakuje każdego dnia” zrealizowanej przez dziewięć Funduszy Promocji.